مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 20:552021-05-12سياسي

 زمان و مکان اقامه نماز عید سعید فطر در شهرهای استان سمنان


 ستاد نماز عید سعید فطر استان سمنان با توجه به رویت هلال ماه شوال و اعلام فردا پنجشنبه 23 اردیبهشت به عنوان نخستین روز از ماه شوال و عید فطر، زمان و مکان برپایی نماز عید سعید فطر در مراکز هشتگانه استان و دیگر شهرهای استان را اعلام کرد.

- ایسنا/سمنان  ستاد نماز عید سعید فطر استان سمنان با توجه به رویت هلال ماه شوال و اعلام فردا پنجشنبه 23 اردیبهشت به عنوان نخستین روز از ماه شوال و عید فطر، زمان و مکان برپایی نماز عید سعید فطر در مراکز هشتگانه استان و دیگر شهرهای استان را اعلام کرد.

ستاد برگزاری نملز عید فطر استان اعلام کرد: نماز عید فطر در همه شهرهای این استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری فیزیکی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد نماز عید فطر استان، زمان و اماکن اقامه نماز عید سعید فطر در این استان اعلام و بر اساس آن نماز عید فطر در مرکز استان به امامت نماینده ولی فقیه در استان سمنان،راس ساعت 7 و 30 دقیقه در مصلای این شهر برگ ار می شود.

همچنین نماز عید سعید فطر در شهر شاهرود نیز راس ساعت 7 و 30 دقیقه در مصلی پیامبر اعظم (ص) این شهر به امامت امام جمعه شاهرود برگزار می شود.

همچنین نماز عید فطر در شهر دامغان نیز ساعت هفت صبح در پارکینگ های ضلع غربی مجموعه فردوس رضا، در شهرستان گرمسار نماز عید راس ساعت 6 و 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 زمان و مکان اقامه نماز عید سعید فطر در شهرهای استان سمنان

 زمان و مکان اقامه نماز عید سعید فطر در شهرهای استان سمنان